Mała Niebieska Księga Reklamy

autorzy: Steve Lance, Jeff Woll
wydawnictwo: Studio Emka, 2008
Format: 125 x 190 mm
Oprawa: twarda
Objętość: 304



52 pozornie niepozorne pomysły mogące spowodować wielką odmianę

Obecnie rzadko zwraca się uwagę na fundamentalne zasady reklamy, które rzeczywiście przyczyniają się do powstania wspaniałych marek. Steve Lance i Jeff Woll w Małej Niebieskiej Księdze Reklamy wracają jednak do źródeł tego zagadnienia.

Dziś wszyscy szukają po omacku, zwracają się do nowych guru i sięgają po książki, które prezentują najnowsze modele uprawiania marketingu, żywiąc nadzieję, że znajdą w nich szybkie i łatwe odpowiedzi.
Ich książka jest inna.

Proponuje skompilowaną wiedzę, która wywodzi się z wieloletniego doświadczenia. Stanowi podstawę, na której można zbudować trwałą markę produktu, prowadzić skuteczną kampanię reklamową i przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki.

Przedstawione zasady sprawdzały się w działaniach reklamowych i marketingowych podejmowanych przed stu, pięćdziesięciu i dziesięciu laty, a także przed tygodniem. Sprawdzą się również w działaniach, które rozpoczniesz w przyszłym tygodniu - i nie ma znaczenia to, jak bardzo zmienia się świat.

W zamyśle autorów książkę należy przeczytać szybko, a potem do niej powracać w razie potrzeby. Stanowi ona podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyjść z twórczego impasu, uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami, a także wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową.
Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów odnosi się do codziennych problemów, zilustrowanych przykładami z życia, i dostarcza innowacyjnych, niekiedy bezceremonialnych rozwiązań.

Przekonaj się sam, jak wiele może zmienić i wiele dla Ciebie zrobić Mała Niebieska Księga Reklamy.