Marketing z Google

autor: Paweł Kobis
wydawnictwo: Mikom, PWN , Czerwiec 2007
Format: 164 x 235 mm
Oprawa: miękka
Objętość: 268




Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem do rozwoju małych firm, które przeistoczyły się w największe na świecie korporacje, takie jak np. Google. Prostota i łatwy dostęp spowodowały gwałtowny rozwój Internetu. Tak szybki rozwój przyczynił się, niestety, również do powstania firm, dla których priorytetem jest maksymalny zysk, a potrzeby klienta schodzą na dalszy – często bardzo odległy – plan.

Dzięki tej książce nauczysz się prawidłowo analizować konkurencję, wykorzystywać dostępne dane do indywidualnych potrzeb. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią firmę świadczącą usługi związane z SEO. Będziesz w stanie sam wypromować własną stronę w wyszukiwarce Google oraz dowiesz się, jak zbudować serwis, który dla takiej wyszukiwarki będzie wartościowy i wysoko oceniany w rankingach wyników Google.

Zagadnienia omówione w książce:

  • Co to jest SEO
  • Czym jest pozycjonowanie
  • Jak dobrać słowa kluczowe dla serwisu i ocenić poziom trudności oraz skuteczność pozycjonowania
  • Jak znaleźć słowa i frazy niszowe
  • Jak dobrać właściwą domenę
  • Jak uniknąć spamu
  • Jak zoptymalizować stronę do pozycjonowania
  • Jak korzystać z narzędzi dostępnych w Internecie
  • Jak zbudować własne zaplecze do pozycjonowania
  • Jakie systemy CMS są najlepsze do budowania zaplecza
  • Jak znaleźć rzetelną firmę zajmującą się pozycjonowaniem
  • Słownik pojęć z tematyki SEO
  • Przykłady i testy różnych technik pozycjonowania
  • Omówienie podstawowych kar za złe pozycjonowanie
  • Wiele innych tematów ważnych dla każdego "SEO mastera"

Książka zawiera informacje przydatne zarówno dla osób początkujących, jak i zawodowo zajmujących się pozycjonowaniem. Omawia najważniejsze zagadnienia i jest napisana w przystępny sposób.