Trout o strategii

autor: Jack Trout
wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne , Czerwiec 2005
Format: 145 x 205 mm
Oprawa: miękka
Objętość: 156



W dzisiejszym świecie obserwujemy, jak konkurencja, zarówno globalna, jak i lokalna, staje się coraz ostrzejsza. Operacyjna doskonałość czy wysoka jakość już nie wystarczają, aby firma mogła się utrzymać w czołówce w swojej kategorii. Trzeba, więc wrócić do źródeł sukcesu marki, czyli do właściwego pozycjonowania produktu/usługi w świadomości klienta. Niniejsza książka jest wyjątkowa, gdyż jest podsumowaniem dotychczasowego dorobku Jacka Trouta w dziedzinie strategii marketingowej. Dzięki niej wszyscy, którzy postrzegają marketing głównie przez pryzmat tradycyjnych aspektów, a także rzesza posiadaczy dyplomów MBA, odkryją prawdziwe źródła sukcesu tej strategii. Percepcja to rzeczywistość – stwierdza Trout i wskazuje drogę do świadomości konsumenta, decydującego o sukcesie rynkowym firmy. Potem pozostaje jedynie codzienne zmaganie się ze skutecznym wdrażaniem strategii marketingowej w życie.