Niewidzialny dotyk

Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

autor: Harry Beckwith
wydawnictwo: Onepress, maj 2006
Format: 150 x 210 mm
Oprawa: twarda
Objętość: 240




Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi – produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami