Zarządzanie marką.

Kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów

autor: William Gordon, Hamish Pringle
wydawnictwo: Rebis , Marzec 2006
Format: 150 x 225 mm
Oprawa: miękka
Objętość: 392





Do stworzenia rozpoznawalnej marki estetyczny spot reklamowy to za mało.

„Nie wystarczy opowiadać o wizjach, misjach i wynikach. Jeżeli elementy te mają mieć prawdziwą siłę oddziaływania, trzeba je ukazywać w konkretnej rzeczywistości indywidualnych kontaktów klienta z przedstawicielami marki” – napisali William Gordon i Hamish Pringle w książce „Zarządzanie marką”.

Autorzy przekonują, że kluczem do sukcesu jest komunikacja, minimalizowanie dystansu między pracownikami i otoczeniem zewnętrznym, a nawet polityka rekrutacyjna. Książka pełna jest przykładów firm, które właśnie dzięki kulturze korporacyjnej stały się markami najwyższej jakości.