Marketing Lojalnościowy

autor: Gerhard Fuchs, Anne Schuller
wydawnictwo: Akademia Sukcesu - HDT Consulting, 2005
Format: 140 x 200 mm
Oprawa: miękka
Objętość: 348




Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony do sprzedawania po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing) sprawa cen nie będzie ci już spędzała sniu z powiek. W następstwie działań budujących lojalność pracowników oraz klientów problem cen przesunie się na drugi plan. Jednakże lojalności jednych i drugich nie otrzymasz w prezencie. Trzeba ją wypracować.

Marketing lojalnościowy (TLM) jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników, jak i nabywców, podnieść na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami twojej firmy. To jedyny sposób na trwałe podniesienie zysków.

Autorzy książki, Anna M. Schiiller i Gerhard Fuchs, dwoje doświadczonych konsultantów, przekazują w twoje ręce dobry podręcznik - trzymający się praktyki i zawierający mnóstwo inspirujących przykładów - z którym będziesz mógł rozwijać i stosować własny program lojalnościowy. Nowością tego wydania jest omówienie również zasad sprzedaży opartej na lojalności (Total Loyalty Sales), która stanowi konsekwencję działań marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing).