Ukryta moc reklamy.

Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?

autor: Robert Heath
wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Styczeń 2006
Format: 150 x 210 mm
Oprawa: miękka
Objętość: 168




Ukryta moc reklamy podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesieciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiągnięciu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama moze działać - i często naprawde działa - nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?