Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu

autor: Philip Kotler
wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Marzec 2005
Format: 150 x 210 mm
Oprawa: miękka
Objętość: 148





Philip Kotler, guru współczesnego marketingu, wyróżnił dziesięć najczęściej popełnianych błędów w marketingu, które nazwał śmiertelnymi grzechami marketingu. Jego zdaniem w firmach należy ustalić, co przyczynia się do niepowodzeń, oraz znaleźć rozwiązania do przezwyciężenia tego problemu. Jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce utrzymać konkurencyjność na rynku stawiającym coraz większe wymagania. Zawiera mądrość marketingową, jaką potrafi przekazać tylko Kotler, i jest źródłem wiedzy niezbędej w dążeniu do opracowania lepszych wyrobów i usług, lepszych planów marketingowych oraz lepszych relacji z klientami. Jest to propozycja stworzenia - od początku do końca - działalności marketingowej przynoszącej wyniki. Dzięki tej książce marketing odzyskuje swoją prawdziwą rolę - siły napędowej strategii firmy!