Marketing do góry nogami

autor: Al Ries i Jack Trout
wydawnictwo: IFC Press, Czerwiec 1999
Format: 148 x 205 mm
Oprawa: miękka
Objętość: 200




Czy Coca-Cola może stawić czoło rzuconemu przez Pepsi wyzwaniu? Czy Burger King pokona koncern McDonald's i zagarnie rynek fast food? Czy koncern General Motors odzyska rynek luksusowych samochodów typu Lincoln odbierając go Fordowi? Najsłynniejsi amerykańscy specjaliści w dziedzinie marketingu, Al Ries i Jack Trout twierdzą, że jest to możliwe -firmy te muszą jednak zebrać tradycyjne teorie na temat planowania strategicznego, deklaracji misji, celów oraz rocznych budżetów, a następnie wrzucić je do kosza. Rewolucyjna teoria marketingowa Riesa i Trouta wywraca do góry nogami wszystkie te konwencjonalne mądrości. Zamiast nich przedstawiają nam własne propozycje: w dzisiejszym wysoce konkurencyjnym, zmiennym środowisku gospodarczym każda firma powinna znaleźć taktykę, która sprawdza się w praktyce, a następnie wbudować ją w strategię. Właśnie takie metody "do góry nogami" sprawdziły się w przypadku takich firm, jak Domino's Pizza, Federal Express, Little Caesar's czy Microsoft.

Al Ries i Jack Trout to prawdopodobnie najsłynniejsi amerykańscy specjaliści w dziedzinie strategii marketingowych. Ich rewolucyjna teoria wywraca do góry nogami wszystkie konwencjonalne mądrości. Zamiast nich przedstawiają nam własne propozycje: w dzisiejszym wysoce konkurencyjnym, zmiennym środowisku gospodarczym każda firma powinna znaleźć taktykę, która sprawdza się w praktyce, a następnie wbudować ją w strategię.

Odważny, pełen wyzwań i skuteczny Marketing do góry nogami przedstawia krok po kroku drogę do sukcesu marketingowego - takiego, z którego można odnieść wymierne korzyści. Marketing do góry nogami nie jest podręcznikiem. To rodzaj samouczka dla biznesmenów, którzy chcą szybko nauczyć się czegoś nowego.