Skuteczny Marketing Bezpośredni

Narzędzia, techniki i operacje czyli jak zarobić 17 milionów dolarów

autor: Krzysztof Czupryna
Data wydania: grudzień 2004
Format: 155 x 235 mm
Oprawa: miękka
Objętość: 282





Marketing Bezpośredni jest jedną z najskuteczniejszych technik promocji i reklamy. Książka Skuteczny Marketing Bezpośredni jest pierwszą w języku polskim kompletną publikacją na temat Marketingu Bezpośredniego.

Zarządy dużych firm, działy marketingu, pracownicy agencji reklamowych, szefowie i właściciele firm średniej wielkości, a także osoby prowadzące działalność gospodarczą dowiedzą się, jak działać skuteczniej na konkurencyjnym rynku. Jak zastosować najskuteczniejsze techniki Marketingu Bezpośredniego i uczynić swoich Klientów większymi i bardziej lojalnymi wobec swojego produktu, marki czy firmy. Dowiedzą się, jak sprzedać więcej, szybciej i skuteczniej - bo to właśnie gwarantuje nowoczesny Marketing Bezpośredni.

Główna zaleta tej książki to fakt, że została napisana przez wybitnego praktyka i specjalistę w tej dziedzinie. Dziesiątki praktycznych przykładów, opisy najskuteczniejszych technik i narzędzi Marketingu Bezpośredniego oraz charakterystyczny styl, w jakim została napisana, czynią z niej obowiązkową lekturę zarówno dla profesjonalistów pracujących w reklamie i marketingu, jak i dla wszystkich osób zajmujących się działalnością gospodarczą, a nawet osób po prostu pragnących lepiej poznać tę dziedzinę komunikacji, którą nazywa się reklamą XXI wieku.

Czym jest naprawdę Marketing Bezpośredni? Jak działa i jakimi narzędziami się posługuje? Które jego techniki są najskuteczniejsze? Jak zbudować swoją zawsze aktualną bazę danych Klientów? Jak zwiększyć efektywność komunikacji bezpośredniej ze swoimi Klientami? Jak spowodować, aby Klienci byli na zawsze lojalni wobec marki, firmy i produktu? Jak sprzedać im więcej? Oto tylko niektóre z pytań, na które odpowiada ta książka.