Wielkie Marki. Wielki Kłopot

Jak uczyć się na błędach innych?

autor: Jack Trout
Data wydania: czerwiec 2002
Format: 155 x 235 mm
Oprawa: twarda
Objętość: 230




Guru marketingu - Jack Trout - w swojej najnowszej książce przedstawia:

  • znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek,
  • sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych,
  • najskuteczniejsze strategie budowania i zarządzania marką,
  • najpowszechniejsze potknięcia współczesnego marketingu.

Książka zawiera zestaw fachowych porad i wskazówek, jak budować, chronić, zarządzać i rozwijać własną markę, a jednocześnie unikać kilku najbardziej powszechnych potknięć, które mogą doprowadzić do stoczenia się ze szczytów sukcesu w otchłań nijakości.

"Król pozycjonowania", Jack Trout w swojej nowej, ważnej i kontrowersyjnej książce, odsłania tragiczne błędy marketingowe i strategiczne, które doprowadziły do kłopotów kilka największych firm. Ponadto przeprowadza otwartą analizę, w jaki sposób można było tych błędów uniknąć. Prezentując szczegółowe badania nad najsławniejszymi światowymi firmami, książka "Wielkie marki. Wielki kłopot" zawiera precyzyjne opisy przypadków porządkujące wydarzenia, które doprowadziły do utraty pozycji takie megamarki jak Xerox, Levi´s, Miller Brewing, Digital Equipment, Burger King i wiele innych.