Przewodnik po zarządzaniu wiedzą

autor: Amrit Tiwana
wydawnictwo: Placet, Październik 2003
Seria: Marketing Nowego Wieku
wymiary: 150 x 205 mm
okładka twarda




Oto praktyczny, życiowy instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menadżera i specjalisty IT! W jednej, przystępnie napisanej książce, znany konsultant ds. zarządzania wiedzą wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM i oferuje wypróbowaną 7-etapową mapę implementacji!

  • Jak funkcjonują KM i CRM - i jak oddziałują na istniejące procesy i infrastrukturę IT.
  • Jak posługując się KM i KCRM wykorzystać mocne strony firmy, maksymalizować wysiłki pracowników i podnieść lojalność klientów
  • Łańcuch Wartości Wiedzy o Kliencie: indywidualizacja na bazie wiedzy i długo-okresowe "uczące się" relacje (learning relationships)
  • Dopasowanie strategii e-biznesu i rozwiązań technologicznych: przezwyciężenie "Dylematu Nowatora"
  • Budowanie zespołu i wyznaczanie celów w udanych projektach KM/CRM
  • Audyt posiadanej wiedzy i systemów relacji z klientami
  • Kultura organizacyjna: podstawowe zmiany, które mogą się okazać konieczne oraz sposób ich realizacji.
  • Techniki stymulowanego wynikami opracowywania i wdrażania projektu

Im lepiej rozumiesz potrzeby swoich klientów, tym lepiej możesz im służyć - a dysponując dzisiejszymi, rewolucyjnymi systemami KM/CRM, zrozumiesz ich lepiej niż kiedykolwiek dotąd. Już dziś zacznij korzystać z KM/KCRM i zdobądź przewagę nad konkurencją - przeczytaj Przewodnik po zarządzaniu wiedzą!